Review: Lierac Sensorielle | тоалетна вода

Здравейте!

Получих като подарък тази тоалетна вода на Lierac и забързо се превърна в най-любимия ми аромат за сезона.

Опаковката е от масивно стъкло с метална капачка. Усеща се луксозно и напълно отговаря на стила на марката. От серията има още един вид с 3 бели цветя, който е по-традиционен и женствен.


Тоалетната вода на Lierac е комбинация от три цитрусови дръвчета, като в съставът няма алкохол и от марката препоръчват да се използва дори върху лицето. Има хидратиращо и освежаващо действие. За освежаващото мога да потвърдя, за хидратиращото ми е трудно да преценя. Не съм го използвала все още върху лицето си. Обещава 24 часова хидратация на кожата.

Ароматът е на горив портокал, грейпфрут и мандарина. Приятен, лек, свеж и ненатрапчив. Мирише ми на слънце, зелена поляна и горичка портокалови дръвчета, някъде в отдалечена Италия. Замечтах се.


Активни съставки: екстракти от 3 цитрусови цветчета: грейпфрут, мандарина и горчив портокал имат енергизиращи, тонизиращи и ароматизиращи свойства.

Състав: Water (Aqua), Propanediol, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, Fragrance (Parfum), Menthoxypropanediol, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Amyl Cinnamal, Alcohol, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Citric Acid.

Като заключение ще кажа, че много ми хареса, превърна се в един от любимите ми аромати много бързо. Идеален е ако харесвате леки, цитрусови комбинации. А също така е страхотен за топлия сезон, защото си мирише на лято.

Lierac Sensorielle - 100 мл. цена: около 70 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара