Review: Bio Oil продукти за коса

Здравейте!

Дълго време ползвах шампоани от обикновени козметични брандове и не, че не бях доволна, но все нещо ми липсваше. За това наскоро взех решение, че ще полагам повече грижа като ползвам специални продукти на марки предназначени само към грижата за косата.

В продължение на месец използвам (така трудно откриваемата серия) на Bio Pharma- Bio Oil. Нова линия за възстановяване на третирани коси с високото си съдържание на пантеол хидратира и витализира косата.
Вложените течни кристали я правят бляскава, еластична и подвижна. Здравината и устойчивостта на косъма значително се увеличава. Продуктите от линията предотвратяват накъсването на косата, както и образуването на двойни връхчета.



Шампоанът e с висока концентрация на течни кристали и пантенол за дълбоко възстановяване на нарушената структура на косата от чести термични и химични третирания. Осигурява лесно разресване на косата, като й придава обем, блясък и подвижност. Честата употреба на продукта предотвратява накъсването и образуването на двойни връхчета, прави косата плътна, здрава и копринено мека.
Хубав шампоан, доволна съм от това, че започнах да го използвам. Не се отличава с характерен аромат, по-скоро мирише съвсем леко. При второто нанасяне се пени отлично и се изплаква лесно. Не омазнява косата излишно, даже бих казала, че откакто редовно ползвам серията, косата ми се омазнява много по-малко и по-бавно, което е страхотно!



Маска за третирана коса, обогатена с течни кристали и пантенол. Подхранва, хидратира и придава блясък на косата. Предпазва от накъсване и образуване на двойни връхчета. Максимално заглажда косъма и спомага за лесното разресване на косата.



Изпитвам истински затруднения с нанасянето на тази маска, "много е палава", защото до сега бях ползвала само такива в тубичка. След ползването на маската, косата става много мека и се разплита много по-лесно. Има приятен лек не натрапчив аромат. Придава на косата невероятна текстура.



Лосион за възстановяване на изтощена и силно пореста коса.
Кератинът стимулира жизнените функции на косъма, като го прави по-устойчив и жизнен,а пантенолът възвръща естествената му здравина и еластичност. Вложените течни кристали придават блясък и ефирност на косата. Редовната употреба на лосиона предпазва от образуването на двойни връхчета. Продуктът е подходящ за удължени коси.
След употребата му разликата се усеща върху косата. Любим продукт, ще го купя отново!

За компанията Bio Pharma:
От 1994 г. италианската козметика за коса на BioPharma присъства успешно на италианския и българския пазар.
Наше призвание е да създаваме качествени продукти, услуги и направления, предназначени специално за Вас и Вашата коса. Дългогодишното признание и специално отношение, които получаваме от Вас - нашите клиенти, ни мотивира да създаваме иновативни продукти. Затова държим винаги да използваме най-съвременните и качествени суровини и технологии.
За нас красивата коса е и здрава коса. Затова доставете наслада и самочувствие за косата си с продуктите на BioPharma!

Освен използваните от мен продукти серията има още:

1. течни кристали
2. лосион с течни кристали
3. крем за коса без отмиване
4. първа помощ при двойни връхчета
5. лосион с кератин
6. лосион с коприна
7. 3 вида ампули, от които аз съм ползвала тези с маслото от орхидея и миришат уникално.
8. кристали за коса с арганово масло

А вие как се грижите за косата си?


Love,
Snejana

You May Also Like

8 коментара

  1. Пробвала съм шампоана и маската и останах много доволна, но не знаех че предлагат и други продукти. Благодаря за представянето на марката, определено ще потърся и останалите продукти от серията. :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз благодаря. Потърси ги, надявам се да ти харесат, защото аз ги обожавам, най-вече спрея с коприна и кристали :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ампулите с масло от орхидея и течни кристали са просто невероятни, съживяват и най-унищожената коса!! А този белия серум за съжаление не ми подейства, много ми се искаше да има и голямо шишенце на ампулите с орхидея, но за съжеление още не са го измислили. ;))) Страхотни ревюта. супер си, поздрави!!

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря, аз също харесвам много ампулите с орхидея, добре ме подсети за тях, скоро не ги бях ползвала, за есента ще са много добре ревитализиращи! :))))

    ОтговорИзтриване
  5. Много харесвам лосиончето с коприна.Ще си купя пак от него и бих пробвала и други техни продукти. Ползвала съм и аргановото масло, но ароматът ми дойде малко тежък.

    ОтговорИзтриване
  6. Снежи,лосиона как се използва по-точтно?

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей, Снежи! Преди време бях ползвала една от ампулите с кристали, бялата. Много хубаво миришеше и аромата се задържа дълго време на косата. Прави я мека и гладка. Бях си ги взела от аптеката, продаваха се единично. Сега като прочетох ревюто, реших да си купя някои неща от същата серия, но в по-голям размер. Искам да те попитам ти откъде си закупи тези продукти, защото аз потърсих в интернет, но ги намерих в някои неизвестни сайтове и не съм решила. Благодаря :)

    ОтговорИзтриване