Review: Maybelline Mascaras

Здравейте!



В днешната публикация ще направя ревю на 5 спирали на Maybelline, като почна с тази, която харесвам най-малко, а именно Illegal Lengh Fibre Extensions.

Уж уча социология, а така лесно се подвеждам по рекламите. От Maybelline обещават, че миглите ще бъдат удължени с 4 мм, а специалната Fiber-Fix четка, която има 6 различни гледни точки за контакт -един с камшик за поставяне на оптималният брой на влакната. Пълни глупости фибрите си седят по четката, а ако някоя от тях случайно попадне на правилното място стой неестествено, защото не застават равномерно.


Още след първото нанасяне знаех, че няма да я харесам тази спирала.
Не удължава, не придава обем- с една дума нищо не прави.


Illegal Lengh Fibre Extensions.
цвят: Black | 6,9 ml
 Следващата спирала е най-новата на пазара, а именно The Rocket Volum'Express.


Тук вече съм съгласна с рекламата на Maybelline, наистина прави миглите по-обемни, но всичко останало от рекламата е измислено. С едно движение ама друг път, след 2-3 повтаряния изглежда най-добре.


С голямата си Supersonic четка обаче наистина прави миглите видими. За момента тази спирала работи много добре върху моите мигли.


The Rocket Volum'Express
цвят: Black | 9,6 ml

The Falsies Feather-Look Volum'Express - различното при тази спирала е не толкова четката, колкото формулата. Гел-мус формула с 40% по-малко твърди восъци за огромен обем без да натежава на миглите.
Различното при четката е супер меките и Flexor влакънца, които обаче не се харесват на доста хора. Другото различно е чупещото се рамо на четката, което аз не харесвам, защото ми се е случвало да се прекърши.


Но въпреки всичко казано до тук естественото излъчване и нечупливата формула са напълно верни. Харесвам ми как изглеждат миглите ми с тази спирала.


The Falsies Feather-Look Volum'Express
цвят: Black | 9,6 ml

Това може би е най-добрата спирала на Maybelline или поне е в топ 3 на спиралите за обем. The One by One Volum'Express.  И както подсказва името и целта е да обхване всяка мигла за да придаде невероятен обем.


Със специалната Lash Catcher четка обхваща миглите от корена до върха, без да ги слепва. С тройно действие - захваща, покрива и разделя.


The One by One Volum'Express
цвят: Black | 10,4 ml

Последната спирала на Maybelline- The Colossal Volum'Express Cat Eyes е предназначена за извиване, а не за придаване на обем, така че не се подвеждайте по името.
С колагеновата си формула и със специалната си извита четка прави миглите да изглеждат извити с лек котешки ефект.

Аз не използвам тази спирала самостоятелно, комбинирана с някоя от спиралите за обем наистина променя формата на окото и разресва миглите, като предотвратява спластяването.


The Colossal Volum'Express Cat Eyes
цвят: Black | 9,5 ml


Харесвам спиралите на Maybelline въпреки че всяка има специфична характеристика и не постига ефекта от рекламата. All time favorite е The Falsies Original или Black Drama. С пухкавата четка с форма на "лъжица" постига извиване и обем само с няколко нанасяния.


Коя е вашата любима спирала на Maybelline?
И вашата All time Favorite спирала и защо?

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Анонимен9.05.2013 г., 0:19:00

    Ако имаш възможност пробвай тази спирала - Catrice "Lashes to kill" изгодна е като цена и е една от най- добрите спирали, който съм използвала до сега

    ОтговорИзтриване
  2. Може би наистина е време да пробвам различна марка спирали... все Maybelline, задължително ще я пробвам, благодаря за съвета! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Пробвай The Falsies,по-класическия вариант, наистина дава много повече обем от всички останали.Изпробвала съм повечето спирали на Maybelline и определено тази си заслужава най-много! :)
    Поздрави!
    Dreamgirl
    http://dreamgirlbeauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, на мен също ми е много любима, обаче скоро не съм я виждала по големите магазини :(

    ОтговорИзтриване
  5. The One by One Volum'Express и на мен много ми хареса като я ползвах. Сега съм с последната им Colossal и също много ми харесва.

    ОтговорИзтриване