Review: Garnier Moisture Match

Здравейте!

Определено успях да покажа на "целия" свят вълнението си от появата на новия крем на Garnier- Moisture Match.


Много харесвам опаковката, зелена като екстракта от зелен чай, който съдържа. Освен него кремът е обогатен и с растителен екстракт и пулпа, богати на подхранващи съставки. Кремът е предназначен за комбинирана към мазна кожа.


Консистенцията му е под формата на гел-крем, като осигурява 24 часова хидратация на кожата. В това отношение наистина е така, чувствам кожата си много по свежа и хидратирана, без да се омазнява ( в сравнение с крема на Neutrogena Oil-Free Moisturiser, който оставя кожата една идея по-мазна )
Тук Garnier получават точка за формула и хидратация.

Относно матирането, ами тук вече не е така както аз разбирам думата матирана кожа.


Въпреки че не прави кожата да изглежда мазна, не мога да кажа, че я матира. На консистенция крема много наподобява основа за грим. Изравнява тена на лицето и е много приятно да се гримираш след това, защото попива много бързо, а също така е подходящ и за чувствителна кожа.

Много съм доволна от крема, въпреки че не матира така както на мен ми се иска. Работи с кожата ми пъти по-добре от други хидратиращи кремове, които съм ползвала.
.................................................................................................................................................

За другите три крема от серията (пробвах ги в магазина)

Wake up (оранжевият) определено ми направи впечатление, формулата му е изцяло като гел и ми е любопитно как ще изглежда на лицето ми.

Синият за нормална към суха кожа, определено е за по скоро суха кожа, защото ми се стори прекалено мазен. Като консистенция е на нормален хидратиращ крем.

Розовият за много суха кожа е като масло, много гъст и точно за много, много суха кожа.

 И 4-те крема НЕ съдържат парабени.

А вие кой от 4-те бихте пробвали?

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Аз би пробвала този и жълтия гел, но имам тоооолкова много неща за пробване, че едва ли скоро ще стигна до тях. Може поне мостри да взема, ако пуснат...

    ОтговорИзтриване
  2. Да така е... Трябва достапът до мостри да е по-лесен, направо да ти ги бутат в ръцете, а не да си ги кътат за себе си, както става обикновено.

    ОтговорИзтриване
  3. Много полезно ревю. Аз тъкмо се чудех дали съдържат парабени. Аз съм се ориентирала към оранжевия.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти! И аз намирам оранжевия за много интересен, в магазина неговата консистенция ми направи най-силно впечатление и ми е интересно как ще изглежда на лицето.

    ОтговорИзтриване