Review: Maybelline Gel Eyeliner

Здравейте!

В този слънчев неделен ден, в който планирам да мързелувам, искам да ви представя очна линия за мързеливци.


Почвам с това, че ОБИЧАМ тази очна линия. Истината е, че мразех да си слагам очна линия и за това винаги я правех с молив или с черни сенки.
Реших да си я взема само заради добрите отзиви в You Tube за нея. И те напълно се оправдаха.
Очната линия идва в малко стъклено бурканче с метална капачка, която се затваря плътно. Освен това има и четка, която като видях си казах: "Ооо... това няма да става за нищо, как ще я ползвам тази странна четка!" Но естествено не бях права, четката се оказа изключително удобна.


Гелообразната формула на очната линия я прави дълготрайна, но не е трудна за почистване. Не се размазва цял ден. А с четката може да се нанася както дебела драматична линия, така и тънка и ежедневна.


Избрах цвета 07 Chrome Black, заради моите предразсъдаци, че чисто черното не ми седи добре. Истината е, че сложена на клепача брокатените частици изобщо не се забелязват. И единствената разлика с 01 Black е, че черното не е толкова наситено, а е по скоро цвят Графит.

Определено много подходяща за начинаещи, защото неочаквано за мен се нанася изключително лесно.

Maybelline Gel Eyeliner- цена: 15 лв.

Препоръчвам с две ръце!

Love,
Snejana

You May Also Like

9 коментара

  1. И аз я имам, наистина е страхотна :)

    ОтговорИзтриване
  2. Az ne se prestrashavam vse si mislq che ochnite linii s aplikatori sa po-lesni za nanasqne
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. И аз така си мислех, но с изненада установих, че всъшност е много по-лесно, бях пробвала и с апликатор и не се справях.

    ОтговорИзтриване
  4. На мен винаги ми е било адски изнервящо да си слагам очна линия, но тази ме заинтригува. Може би с четчицата ще се справям по-успешно, хаха :))

    ОтговорИзтриване
  5. Дано да се справиш, не е толкова трудно! :):):)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз също съм много доволна от тази очна линия като се има предвид, че и на мен ми е било винаги доста трудно с поставянето на очна линия и успявах преди да го направя след 3-я опит и ставах луда направо. Сега е доста по-лесно. Ревюто представя очната линия на Maybelline изключително точно. Поздравления за авторката :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти! Много си мила!

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте!
    Днес попаднах на Вашия пост.
    Потърсих тази очна линия в няколко магазина, но не я открих.
    явно вече не се произвежда.
    Бихте ли ми препоръчали друга, която е подходяща за мазни клепачи и трае поне 8 часа.
    Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В момента най-любимата ми е на The Balm има я в нотино 😊

      Изтриване