Review: Garnier 5 sec Perfect Blur

Здравейте!

В последно време съм доста ангажирана и в свободното си време не ми остават сили и за блога. Все се случва така, че си правя планове, записвам си, за да не забравя и изведнъж се случва нещо непланирано, което обърква програмата ми за 3-4 дни напред. Така се случи и вчера, когато се наложи спешно да се прибера в Пазарджик.
Много ми се иска да ви кажа, че ще публикувам по-често до края на месеца, надявам се да стане, но нищо не е сигурно, така че за сега нищо не обещавам.
За момичетата, които ме следят в YouTube ще добавя, че не планирам скоро да качвам нови клипове, заради оплакванията, които получавам свързани с качеството на звука. При първа възможност ще потърся стативче, на което да закрепя фотоапарата си, за да не се налага вече да снимам с notebooka ми.
Ще започвам с ревюто, защото се очертава да е интересно!


5 sec Perfect Blur на Garnier- усъвършенстващ крем с ефект на светлоотразяване.
Основата е концентрат на светлоотразяващи частици със силни оптични свойства. Специално подбрани съставки за постигане на матиране, изравняване и омекотяване на тена.

Формулата е базирана на силиконов еластомер, прави кожата да изглежда меко озарена. Силно абсорбиращият салицил, контролира отделянето на себум, а ултра-лекият силикон прави текстурата хомогенна и лесна за нанасяне.


Опаковката е напълно идентична с тази на BB Crema на Garnier за мазна кожа, само че е розова (очевидно). Не намирам, че за консистенцията на основата, този вид тубичка е най-подходящ. За да добиете представа за самата консистенция ще кажа, че при разклащането и се чува как вътре се мести съдържанието. Това автоматично изключва определението- течност. 

Твърдението, че изравнява петната, видимо намалява несъвършенствата, бръчките и прикрива порите на 5 секунди е маркетингов трик. За мен тази дрогерийна основа изобщо не се справя с бръчките, не прави и кой знае какво за несъвършенствата, може да се каже, че леко изравнява тена и прикрива леко порите. Матиращото действие е съвсем краткотрайно.
 За алергичните към силикон и за всички, които избягват използването на продукти със силикон в състава ще подчертая отново, че силиконът е една от основните съставки в 5 sec Perfect Blur.  


Отново за странната консистенция, бих я определила като мус, който буквално изкача от тубичката. Усеща се, че вътре има продукт, стискаш опаковката и изведнъж изкачат малки пръски от продукта, който много често попадат върху огледалото ми. Веднъж нанесен на лицето лесно се смесва и разнася. На опаковката е написано, че се нанася след дневния крем.

Пробвах го и по двата начина, с и без крем. И предпочитам втория. Натоварването на лицето ми с продукти определено не помага то да остане матирано за по-дълго. Комбинирам го с BB cream-а на Garnier, защото него използвам най-често. Не удължава живото на грима ми. Единстеният + е лесното нанасяне на другите продуктите след това. Както вече споменах, моментното матиране не оказва никакво влияние на отделянето на себум и след нормалните граници от около 3 часа лицето ми вече е прилично лъщящо.

Усещам, че на една нормална към суха кожа такъв вид основа би имала по-видим ефект. Лично за мен считам, че този 5 sec Perfect Blur няма ефект. Не матира дълготрайно, така както се надявах. Като втори + мога да отбележа, че не съм имала проблеми с кожата, като пъпки след като започнах да го използвам.

Заключението ми е, че този продукт на Garnier е в категорията- безполезни и мога да живея без него!

Garnier 5 sec Perfect Blur- 30 мл. около 15-16 лв. 

Ползвате ли основа? Коя е вашата любима?

Love,
Snejana

You May Also Like

10 коментара

  1. О, лошо! Ще пропусна. Благодаря за ревюто!

    ОтговорИзтриване
  2. Сега много се радвам,че вчера устоях на изкушението и не го взех!Мерси :)

    ОтговорИзтриване
  3. Няма защо, радвам се,че съм полезна! :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз бях на косъм да си я взема още като я пуснаха по магазините, но реших първо да я проуча. Това р второто не особено ласкаво ревю, което чета. Благодаря ти за този пост, много ми беше полезен :)

    ОтговорИзтриване
  5. И аз много исках да си го взема, надявайки се че ще матира, но не е голяма загуба и без това не съм фен на Гарние. Относно клипчетата мога да кажа, че с интерес ги следя и нямам абсолютно никакъв проблем със звука и с качеството му.

    ОтговорИзтриване
  6. M. благодаря ти за това, че ме следиш и за подкрепата! :* <3

    ОтговорИзтриване
  7. Аз нали ти казах :D Не се ядосвай :)

    ОтговорИзтриване
  8. И аз мислех да го купя, звучи доста интересно! Явно ще го пропусна, и без това имам много бази, а рядко нося база!

    ОтговорИзтриване
  9. Щом имаш и други, тази изобщо не ти трабва! ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря за публикацията :)
    Предполагах,че ще е пълен със силикони, а и след пробата на силиконовата база нс Инглот, не бях супер развълнувана за това :)

    ОтговорИзтриване