Топ коректори за зоната под очите | Catice, Aura, Bourjois, Avon

Здравейте!

Бях споделила една снимка във facebook на тези коректори и реших, че ще е по-добре като съм взела да правя сравнения то да е както трябва, а не снимано с телефона докато пиша поредното изследване.

Сравнението е между 4 коректора за зоната под очите, които имам в момента. На снимката имаше и пети- хайлайт писалката на Avon - Luxe, но тъй като тя няма покритие реших, че няма да я включвам в публикацията днес. Тя е подходяща да се използва точно като нещо, което се слага върху коректора или пък ако имате перфектна зона под очите може и самостоятелно, за да придаде светлина. Но не очаквайте да прикрие тъмни кръгове или венички.


Знам, че снимани по този начин веднага ще си кажете: "о... супер, имам много тъмни кръгове и веднага взимам най-светлия". Това не е добра идея, коректорът винаги трябва да се съобразява с тона на кожата. За да изглежда естествено, в противен случай ще изглеждате много, много странно.

Мога да кажа, че и 4-те коректора са изключително светли, този на Aura даже не е най-светлият, който предлагат и въпреки това до останалите изглежда почти бял. До голяма степен разликата в цветовете на снимката идват от свето-улавящите свойства на самите пигменти използвани в коректорите. Защото макар тези на Avon и на Aura да са нови, то разчитам на това, че всички сте виждали Liquid Camouflage на Catrice на живо, за да знаете всъщност колко е светъл той. Добавила съм и Mac NW 25 за сравнение с нормален коректор за лицето, за да се придобие още по-добра представа, за това колко всъщност са светли останалите 4 коректора.

1. Catrice Liqud Camouflage- 010 porcellain / 5 мл. цена: около 6 лв.
- слагам го на първо място, просто защото има нещо повече от останалите. За мен това си остава най-добрият коректор за зоната под очите на пазара в момента. Покритието, което дава е много високо, същевремено обаче не е прекалено изсушаващ за кожата около очите. Трайността е повече от отлична. Формулата е кремообразна и се разнася лесно. Просто е една идея по-добър от останалите.

2. Avon Ideal Flawless - fair / 10 мл. цена: около 8 лв.
- цялото име на коректора е "течен мат", което веднага дава определението на формулата, като доста по-плътна и суха от това на останалите коректори. Траен е, но не го препоръчвам на хора със суха кожа или даже за лятото не е много ок и трябва да имате предвид това, че изсушава кожата около очите. Дава отлично покритие, може би най-пигментният коректор от всички, но Ви трябва задължително хидратиращ околоочен крем под него.


2. Aura Carrect Me! - 305 cool ivory / 7 мл. цена: около 6 лв.
- от Aura направо ми скриха шапката с разнообразието от цветове и то все много светли. Това дори не е най-светлият цвят, който предлагат. Според мен и най-бялата кожа ще успее да си намери коректор. Текстурата е кремообразна и приятна, трайността е средна. Подходящ е и за по-суха околоочна зона. Фиксирането с пудра е задължително. Не мога да определя кой от двата на Aura или на Avon харесвам повече, за това заемат почетното второ място.

3. Bourjois Radiance Reveal- 01 ivory /  7 мл. цена: около 18 лв.
- този коректор е най-лек от 4-те и с осезаемо по-леко покритие от на останалите. Има по-течна формула и супер свеж аромат на цветя. Води се 24 часа хидратиращ и е озаряващ, като съдържа хиауронова киселина. За лятото е идеален, защото е много лек. Намирам като голям недостатък това, че лесно се впива във фините линии и не е траен колкото останалите. За мен фиксирането с пудра е повече от задължително, но въпреки това бързо изчезва. Само, че пак си остава основният ми избор за през деня в жегите, защото изглежда добре и когато не носите много грим, за разлика от останалите.

Кой е любимият Ви коректор за зоната под очите? Пробвали ли сте някой от тези на снимката?

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Оо, този на Catrice ми хвана окото, трябва да се пробва :D

    ОтговорИзтриване
  2. Пробвай Есенс, за мен е дъ Бест :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм страшно доволна от коректора на есенс. Трябва да пробваш и него! :)

    ОтговорИзтриване
  4. За момента моят фаворит е seventeen, стои най-естествено. Ако не сте го пробвали, задължително пробвайте. Днес пробвах коректора на Био козметиката Зоя и съм учудена как е възможно да създадат подобна консистенция. Не само, че не попива изобщо в кожата (нанесла съм околоочен крем за хидратиране), но и се превръща в някакви странни частици, подобни на парчета хартия....

    ОтговорИзтриване