Review: Gosh бронзираща пудра

Здравейте!

В последните две седмици водещата мисъл в живота ми се превърна"Life is short, stay awake for it", нямам абсолютно никакво време, за нищо. Най-вече за сън и както казват, че от сън спомени няма, мога да ви кажа, че липсата на сън определено не помага със запомнянето. Губят ми се цели моменти от ежедневието, в които просто не мога да си спомня как съм стигнала от една точка до друга, обикновено кога съм се качила и слязла от автобуса, което ме кара да подозирам, че съм изглеждала като зомби през това време. Извинявам се ако съм ви стреснала! Надявам се, когато публикувам тази публикация да съм си вече в къщи или поне някъде по пътя към голямото ми легло.


Не съм от тези, които вярват в любовта от пръв поглед, но точно така се запознах с бронзиращата пудра на Gosh. Козметиката им не е една от най-лесно откриваемите, но се оказа, че точно да блока, в който живея има техен дисплей, сравнително добре зареден. Няколко пъти посещавах въпросното магазинче, но не си я купувах, защото просто нямах нужда. Но естествено съдбата или срока на годност на старата ми пудра се намеси и имах нужда от нова. Веднага след това направих малък research, за да се запозная по-добре с продукта и да разбера дали си струва. И стана така, че знаех, че ще я обикна още преди да си я купя.


Опаковката е доста sleek, единственият и недостатък е, че не се затваря плътно, но това го преживях сравнително лесно. Формулата му е силно пигментна и прашлива, нужно е съвсем малко продукт, топваш леко четката изтръскваш и чак тогава нанасяш. Няма блясък, напълно матов е, което го прави подходящ и за контуриране.
Цветът е студено кафяво, без оранжеви отенъци, придава на лицето естествена сянка, което прави подчертаването да изглежда много по-натурално.


Съдържание: 
Talc, CI 77019, Polydimethyl Siloxane, Nylon-12, Dimethicone, Undecylenoyl Glycine, Isodecyl Neopentanoate, Capryloyl Glycine, Silica, CI 77492, CI 77499, Dimethiconol, Lauroyl Lysine, CI 77491, Dimethyl Cyclosiloxane.

За мен това е страхотна бронзираща пудра, любов от първо swach-ване!

Gosh бронзираща пудра Natural Glow- 9 гр. цена: 16-20 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Харесвам козметиката на Гош и съжалявам, че не е достатъчно популярна и лесно достъпна в България.

    ОтговорИзтриване
  2. Много изкушаващ пост, а аз се присъединявам към неспящите след дълбок сън от две седмици насам ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва цвета й, идеален е за лятото. И аз съм от късметлийте , които имат на близо магазинче, в което предлагат козметиката им и след ревюто ти мисля да го проверя, че отдавна не съм :)

    ОтговорИзтриване
  4. Къде може да намерим дисплей на марката, защото съм много надъхана да пробвам техни продукти? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В Елитис има със сигурност и знам едно магазинче в близост до Зимния дворец в София, но не знам други места, имат онлайн магазин.

      Изтриване