четвъртък, 22 май 2014 г.

Haul: Първи пролетни покупки

Здравейте!

Oops...I did it again!


Имах жизненоважна нужда от нови кристали/олио за коса, тъй като обичам продуктте на BioPharma от серията им BioOil, нямаше как да не пробвам новия т.н серум Argan Cristal Oil и се надявам да ми хареса толкова колкото другите им продукти. Сърбят ме ръцете да си взема и маската и шампоана от серията, но по-добре за бюджета ми да изчакам малко.

Докато си бях в Пазарджик минах през DM  и грабнах един спрей Balea Sun Dance същият, който ви показах в Любимите ми продукти за Април, защото беше свършил и имах спешна нужда от нов!

Поръчах няколко неща от Avon, беше ми интересно да пробвам бронзиращия мус.. ами какво да ви кажа, наистина бронзира много здраво, не го нанасяйте без ръкавици, за да не ходите с кафяви ръце три дни след това!

Нямаше как да мина и без прословутата база за сенки. Впечатляваща опаковка, изглежда доста луксозно и консистенцията ми допада. В последните няколко дни права малко съревнование между нея и тази на Essence, така че скоро ще го видите.

Още нещо от Avon, направи ми впечатление една гривничка, 100% от сумата за нея отива за тропическите гори в Южна Америка и си казах, защо пък не, а и е много сладка.

В процес на подмяна на четки съм, каузата на EcoTools и материалите, от които изработват четките ме подтикнаха да се насоча именно към тях, взех Large Powder Brush и комплекта от 2 четки с 4 различни накрайника, който не запомних как се казваше. За сега съм супер доволна. Харесала съм още няколко, когато си ги взема задължително ще им направя по-обстоен преглед!

Още една четка и нова извивачка за мигли, обаче им изхвърлих опаковките и сега не знам марката... Абе, блондинска работа, какво да си говорим! Но продуктите им също се продават в Lilly. Четката се води за руж, но е голяма колкото старата ми четка за пудра, от естествен косъм е и беше супер евтина сравнение с четките от EcoTools.

Историята на новата ми спирала от Revlon- Grow Luscious е много забавна, ако ви кажа, че прекарах 30 мин. в чудене между две спирали на Revlon, тази и една с подобна опаковка, тъй като само на другата имаше тестер и не можех да вида четката на тази, си беше купуване на сляпо, но май взех по-добрата.

Rimmle Apocalips lip laquer е страхотно червило/гланц или както искате го наричайте. Супер пигментация, избора на цвят ми беше изключително труден, защото исках нещо по-ежедневно, да не шокирам хората в автобуса, за това се спрях на  101 Celestial и от тогава го нося всеки ден!


И още няколко неща, нов крем против изпотяване от Garnier Neo, предлага се в 5 аромата, аз избрах синия, който мирише на "нежна прохлада".

Преди няколко дни получих страхотна изненада от Avene, терманлата им вода, компактна пудра със слънцезащитен фактор 50+, в която съм влюбена и възстановяващ лосион за след слънце.

Нямаше как да пропусна промоцията в Lilly и на Bourjois Color Boost в свеж пролетно/летен цвят Fucasia Libre, усеща се много приятно върху устните, не е силно пигментно, но може да се наслагва, за да се получи по-ярък цвят.

И другото ново са продуктите на Victoria's Secret, в Lilly-то, от което пазарувах имаше само 4 вида, след изключително дълго мислене избрах аромата Strawberry and Champagne, има сладък свеж аромат, май няма да ми е последният техен спрей!


Love,
Snejana

8 коментара:

  1. страхотни покупки си направила :)

    ОтговорИзтриване
  2. Май само аз не се радвам много на основата на Avon, честно казано не виждам да ми върши кой знае каква работа.

    ОтговорИзтриване
  3. Victoria's Secret в Lilly :O :O :O ... само спрейчетата ли има или и декоративна козметика също :?

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, радвам се, че ви харесват, планирам скоро да напиша нещо за слънцезащита! А за продуктите на Victoria's Secret- за сега са само тези body mist, но съвсем скоро ще заредят още от техните продукти :) (вътрешна информация) ако науча повече ще споделя веднага във facebook страницата на блога! :*

    ОтговорИзтриване
  5. Четката за руж на B-max честно казано не е кой знае какво, поне според мен. Първо, че около седмица, след като я купих, дръжката се отлепи и падна и трябваше да я лепя. Колкото до самата четка - при миене много бухва и сега вече обемът и формата и нямат нищо общо с това, което бяха, когато я купих. Все пак не се скубе и може да се каже, че ми влиза в употреба. Всичките ти покупки изглеждат чудесно. :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Аз не съм имала все още проблеми с дръжката, но наистина много бухва след миене. Ползвам си я за сега, като за 5 лв. не съм разочарована. И също така благодаря, радвам се че ти харесват! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Хареса ли ти серума Argan Cristal Oil, защото се чудя дали да го купя :)

    ОтговорИзтриване
  8. Да, определено ми хареса, има страхотен аромат, не утежнява косата. Надявам се да останеш доволна!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...