Review: Bioderma Hydrabio Serum*

Здравейте!

Ако съм на самотен остров и мога да взема само един продукт с мен, то това ще е Hydrabio Serum. Това е може би и най-любимият ми продукт на Bioderma.

Как започна всичко ( посветено на консултантите в аптеките ) ами точно от една мостра...
Беше си като любов от първо нанасяне, въпреки че когато ми дадоха мострата я прибрах в шкафа и не я ползваш дълго време, защото серума се води за дехидратирана кожа, а според мен моята изобщо не беше такава. Ако следите блога ми от по-дълго сигурно знаете колко много се оплаквах от супер мазната си кожа с хипер мазна Т-зона, след посещение на лекар по-друг повод му споделих между другото за проблема си и той ми каза: "Най-вероятно кожата ти е дехидратирана", след това дойде и зимата и нещата станаха много зле, появиха ми се и типичните дехидратирани участъци, тогава си спомних за мострата и така започна всичко!


Забелязала съм, че когато пиша за любим мой must have продукт, винаги има предистория и дълга встъпителна част, но да преминем към обещанията на производителя.

Hydrabio Sérum е първият хидратиращ концентрат с AQUAGENIUM. Иновация на Bioderma, този патентован биологичен комплекс стимулира клетъчните сили на кожата, пренасочвайки ги към създаването в дълбочина и задържането на повърхността на влагата, съществена за нейния баланс. Патентованият естествен комплекс D.A.F. повишава прага на поносимост на кожата. Интензивно хидратирана, кожата възстановява комфорта, гъвкавостта и блясъка си. Хипоалергенен. Некомедогенен.


Как действа върху мен? Очевидно фантастично...

Консистенцията му ми прилична на вода под формата на серум, изключително лека формула, изсмуква се от кожата, не оставя изобщо върху нея, а попива мигновенно. Прозрачна е на цвят и има лек аромат на свежо.

Използвам го след като съм почистила лицето си, преди крема, предимно сутрин, защото кожата ми много се изсушава през деня. Комбинирам го с дневния и с нощния ми крем и няма допълнително омазняване на кожата. Също така понякога го използвам самостоятелно.
Веднага след употреба кожата изглежда видимо по-свежа, усеща се много добре худратирана, сякаш сте я измили, но водата е проникнала по-дълбоко. По-продължителната употреба ме спаси от дехидратираните участъци по-кожата. Като сега не произвежда свръх себум от прекомерната употреба на продукти за мазна кожа.


За състава: (последните 3 съставки + няколко допълнително) Предполагам знаете, че начина на изписване отговаря на процентното съдържание, колкото по-назад в списъка е толкова по-малко е то.

PHENOXYETHANOL е консервант, като съдя по предишни ревюта, доста често срещан, има данни, че може да причини алергии, но е безопасен, само като се сетя, че замества формалдехида! започвам да се радвам от наличието му. CHLORPHENESIN е предотвратява развитието на бактерии и може да предизвика алергии само на много чувствителните кожи. DISODIUM EDTA- консервант и стабилизатор, често срещан в козметичните продукти и е безопасен. И няколко съставки направили ми впечатление PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT е начина, по който се изписва ябълката на опаковката, наличието му много ме зарадва. XYLITOL се получава от захари на алкохол, намира се напълно свободно в много плодове и е напълно безопасен! LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT e екстракт от морски водорасли. MANNITOL се намира в много натурални продукти и представлява растителна захар.

Като заключение ще кажа, че постигнах баланса и състоянието на кожата ми определено се нормализира, сега кожата ми е комбинирана. От цялата ситуация си извадих поука, че никога не трябва да се залита по крайностите, а златната среда е винаги чрез комбиниране на продукти отговарящи на моментното състояние на кожата.
Препоръчвам Hydrabio Serum без значение от типа кожа, защото е подходящ, както за суха, така и за мазна кожа!

Bioderma Hydrabio Serum- 40 мл. цена: 32- 37 лв (в зависимост от аптеката)


Love,
Snejana

* Продукта е предоставен от PR. Мнението за него е изцяло мое и е напълно обективно!

You May Also Like

9 коментара

  1. Звучи страхотно, но получаваш ли кир ефект от него?

    ОтговорИзтриване
  2. Не, не ми се е случвало. След като се нанесе изчезва напълно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Звучи много добре :) трябва и аз да се снабдя с една мостра :)

    ОтговорИзтриване
  4. Звучи много добре! Моята кожа е доста суха, но през лятото усещам леко омазняване. Предполагам че ще действа добре и върху такъв тип кожа.
    Поздрави!
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм с много мазна кожа, но през зимата този крем беше задължителен за мен. Получих негова мостричка от някоя от кутиите и веднага си паснахме. Със сигурност следващата зима ще се сдобия с продукта в реален размер

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятен е <33 При мен направо озарява кожата и ще го купя отново, че моята бутилка свърши, ама сия използвах с голям кеф :))

    ОтговорИзтриване
  7. Продуктът ми се струва доста подходящ за моята кожа - дехидратирана, но с т-зона, която се омазнява лесно. Благодаря за ревюто ^_^

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте. Аз съм със суха кожа но има ли значение възрастта за 40+ подходящ ли е? И ако може да предложите и добър крем за лице. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, според мен възрастта няма значение, не пречи да ползвате серума. Относно крема трябва да вземете предвид какво искате от него, дневен или нощен да е, да има ли анти ейдж ефект. Може да ползвате търсячката в сайта и да потърсите какво е писано, защото ми е трудно да правя препоръки при положение, че не съм дерматолог или медицински козметик.

      Изтриване