Review: Avon Nutraeffects | Miracle Glow*

Здравейте!

В момента има един тренд с разни масалца и основи, капки и всякакви други неща с пипетки, като няма да лъжа доста ми харесва. Козметичната ми колекция се напълни с подобни шишенца и общо взето не само грижата за кожата, ами и нансянето на фон дьо тена след това си е като урок по химия. Една капка от това, една капка от онова и бъркане на фон дьо тен все едно правя супа.

Ама няма да Ви лъжа, доста забавно е! Знаете, че си падам по чистите масла, но имах възможност да пробвам Miracle Clow на Avon и останах доста доволна, въпреки че нямах никакви очаквания.


Формулата е лека, като за масло. Попива напълно в кожата при това и доста бързо, като не оставя мазно и дори спокойно може да си сложите грим след това.

Има приятен, ненатрапчив аромат и няма цвят. Когато става въпрос за масла винаги разбирам как действат на кожата ми като ги нанеса на устните. Ако едно масло не е ок там, то значи изобщо не е моето масло.


Как използвам маслото:
- за цялото лице
- към фон дьо тена
- като балсам за устни
- като нощна грижа за кожата

Пробвах го по доста начини, общо взето всички популярни в момента. Сигурно сте забелязали този makeup тренд, при който подобни масла се използват буквално за всичко, аз нямаше как да остана по-назад, за това определено ми хареса.


За съдържанието ще кажа само, че няма падабени, и минерално масло, както и добавени оцветители, но пък има силикон. Има масло от маслина, пасифлора, от кафе и още няколко растения, но и има и други съставки.

Като заключение ще кажа, че харесвам маслото, за състава съм с леко смесено мнение, защото не е достатъчно чисто, но пък не съм имала проблем с кожата.

Avon Nutraeffects | Miracle Glow- 30 мл. цена: около 12 лв.

Love,
Snejana

*Продуктът е изпратен във връзка с участието ми в канала ГримBOX. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара