Review: Alverde двуфазен спрей за коса

Здравейте!

Седя си в малката стаичка на лампа и свещи, пия чай, щракам върху клавиатурата и се чувствам като героиня на някакъв криминален филм (е надявам се да не стана).. но атмосферата е такава. В последно време може би забелязвате не успявам да си организирам добре времето и блога доста страда от  моя мързел, ако мога така да го нарека, надявам се скоро да се стегна.

Днес съм в настроение да ви заливам с ненужна информация и този път става въпрос за мъже... Да, не съм говорила за това до сега, но хубаво е, когато имаш къде да си излееш възмущението. От няколко месеца нямаме асансьор, въпреки че не съм му голям фен, живея на 8-мия етаж и понякога ми се налага да го използвам, като днес например. Трябваше да си мъкна 10 литровата туба с вода по стълбите.. Голямо мъчение, ама голямо, а аз нито съм от най-фините, нито от най-кекавите и пак се озорих, докато я кача. Но не това ме ядоса най-много, а това че покрай мен минаха 5 момчета и нито едно не пожела да ми помогне, можеха поне да попитат, не че щях да се съглася.. горда феминистка..., но все пак ей, така от любезност да бяха попитали... Емоционалното ми състояние се определя с "Дълбоко разочарована", днешните млади мъже ми правят все по-лошо впечатление и не, не е само заради днес, има още доста неща/ ситуации, в които съм попадала и съм си задавала въпроса: "Проблема във възпитанието ли е или е доста по-дълбок?"

И след дългото ми интро да преминем направо към ревюто на спрея за коса на Alverde, че мога да продължавам да умувам на горната тема още много дълго...


Формулата е двуфазна, прозрачна течност на водна основа и леко жълта на маслена. Използва се, само когато двете са смесени, иначе няма ефект. Консистенцията на самата получена течност е лека, леко мазна, но не утежнява косата. Има много приятен сладникав аромат, който не е много траен.

След употреба косата е по-жива, има блясък, разресва се по-лесно и е много мека. Аз използвам спрея и след баня, но и след като съм къдрила или изправяла косата, за допълнително разкрасително средство.


Както знаете няма минерални масла, силикони, консерванти и оцветители. Като цяло на мен това ми стига за продукт за коса. Но все пак на кратко да спомена активните съставки: прави впечатление алкохола, не знам защо го слагат, ако някой знае ще се радвам да ме информира в коментарите отдолу. Има екстракт от алое вера и хибискус,  глицерин, maltodextrine/ полизахарид, lactic acid/ млечна киселина и слънчогледово олио.

Действието е точно такова, каквото очаквам и искам от такъв тип спрей, като съм им голям фен, особено за много суха коса като моята. Може би най-лошата суха комбинация, къдрава и боядисана + редовно измъчвана, за това вкарването на трети продукт за хидратация и подхранване (омекотяване) на сухата ми коса се оказа едно добро решение. И съм щастлива от начина, по който работят всичките ми продукти в момента!

Alverde двуфазен спрей за коса с алое и масло от хибискус- 150 мл. цена: 4-5 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Не знам защо слагат алкохола, но във 99% от продуктите на марката го има и това в доста случай ме спира да купя каквото и да е! Иначе по описание звучи добре, аз наскоро бях разочарована от един двуфазен отново за коса...
    За мъжете съм съгласна - повечето индивиди не забелязват нищо друго, освен себе си и някоя мадама (казано изключително любезно от моя страна). В чужбина не е така като цяло - там дори жена би ти помогнала ако види, че имаш нужда, но това е съвсем друга тема.

    ОтговорИзтриване
  2. С нетърпение чаках това ревю! Благодаря, Снежи!
    пп в повечето продукти тип "олио" слагат алкохол, бях чела, че е заради консистенцията, но не помня точната причина :)

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм го пробвала, но със сигурност ще го направя. Моята коса също отговаря на профила - суха, вълниста, боядисвана и постоянно я изправям или къдря...Но няма как, не мога да я оставя в естествения й вид, много е зле... Наскоро се ядосах и както беше дълга до средата на гърба, я отрязах до раменете :) Много съм доволна сега, доста по-жива е :)

    ОтговорИзтриване
  4. Мъжете са адски неадекватни и недосетливи същества. Те искат да им кажеш всичко в прав текст! Е, намират се и такива, които четат мисли, но съм съгласна с теб и чувството ти на дълбоко разочорование, изпитвала съм го.
    Колкото до спрея - аз го имам, но е в друга опаковка и мнооого си го харесвам. И искам да направя уточнението, че алкохолът в продуктите на Алверде (поне в повечето) е с натурален произход, без спирт, което го прави далеч по-безопасен :) Така, че не е повод за безпокойство :)

    ОтговорИзтриване
  5. Дам, така е. И мен не ме притеснява, ползвам си Alverde и то доста сериозно :D :D ох.. а за мъжете, тежко е :D

    ОтговорИзтриване