Review: Alteya Organics Floral Waters

Здравейте!

Днес съм ви подготвила ревю на три флорални води, както знаете те имат широко приложение, освен в маски, тоници и лосиони, могат да се ползват по безброй други начини. Аз се придържам към по-традиционните методи, за които може да разберете повече надолу в публикацията!


Продуктите на Alteya Organics са произведени в Долината на Българската роза. Основните съставки на продукти – розата и лавандулата, използвани в сертифицираните българско розово масло, розова вода, лавандулово масло и лавандулова вода. Съставките, които са сертифицирани от USDA и са 100% чисти, свободни от пестициди, изкуствени химикали и остатъци.


Лавандуловата вода
Свеж лавандулов цвят превърнат в органична натурална вода, която омекотява и овлажнява кожата, възстановява и енергизира. Подходяща за всеки тип кожа.
Аз я използвам като приспивателно, пръскам възглавницата и леглото. Действа много успокояващо и ми помага за по-бързо заспиване и по-спокоен сън. Ароматът е напълно натурален, естествен (съдя по лавандулата, която си отглеждам в градинката) и по-скоро силен и наситен. Не бих казала, че ще е приятен за абсолютно всички хора, но се свиква.

Розовата вода
Направена от свежи листа на българска роза Дамасцена - една от най-ценните ароматни рози. Отгледана без пестициди. Омекотява и овлажнява кожата. Също така възстановява и енергизира. Подходяща за всеки тип кожа.
Аз я използвам като тоник след пилинг или ексфолиране на кожата, за да успокои кожата и да намали зачервяването. Има лек деликатен аромат на рози, много ненатрапчив, не е като силните розови парфюми, които може би си представяте, когато чуете за розова вода.

Вода от маточина
Органичната вода от маточина е направена с парна дестилация на свежи листа на маточина. Флорална вода, която помага на кожата да се "събуди" и възвръща блясъка й. Полезна е и за проблемна и възпалена кожа. Подходяща за всеки тип кожа.
Отново я използвам като тоник, но когато кожата ми е раздразнена, защото се препоръчва точно за успокояване на възпалена кожа/ пъпки/ акне/ кожни раздразнения. Има леко цитрусов аромат, който е много освежаващ. Предполагам, че ще има хора, на които ароматът изобщо няма да допада, но както казах и при лавандулата- свиква се!


Като заключение ще кажа, че съм толкова щастлива от развитието на българските производители. Искам да кажа браво, продължавайте все така! И трите води са чудесни, достъпни и най-важното произведени в България!

Alteya Organics Melissa Water- 100 мл. цена: 4,65 лв.
Alteya Organics Rose Water- 100 мл. цена: 5,15 лв.
Alteya Organics Lavender Water- 100 мл. цена: 4, 65 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

10 коментара

  1. Чудесно ревю :) Надявам се да опиташ и други продукти на марката,които са също отлични!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също много харесвам тези води! Засега съм използвала лавандуловата и тази от маточина и със сигурност ще пробвам и тази от роза. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря!
    Аз мисля и тази с лайка да си взема, все има за какво да се ползват! :):):)

    ОтговорИзтриване
  4. Харесах си тази с роза! А къде се продават продукти на марката?

    ОтговорИзтриване
  5. Мисля, че ги има в почти всички био магазини, zoya.bg, Balev Bio Market, Зелен Bio, сигурна съм, че има и още места! :):):)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно ревю, Снежи :) много ми хареса :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ще ги пробвам задължително, изглеждат много добре, а и цените също са отлични! :)

    ОтговорИзтриване
  8. От къде си взела твоите? Освен онлайн могат ли да се купят от някой магазин в София?

    ОтговорИзтриване
  9. продават ги в почти всички био магазини, аз си ги взех от Балев Био маркет в the mall, има ги също така и на центъра в Смесения магазин. :)

    ОтговорИзтриване