Review: Max Factor 2000 Calories

Здравейте!

Ревютата на спирали не са ми от любимите за писане, но понякога трябва да се правят и такива неща, особено когато имаш 100 отворени спирали чакащи ред за пост в блога.

Хубавото на лятото са късните залези, гледката на тъмните облаци и златния залез е просто прекрасна, но настроението ми в последните няколко дни е по-скоро като времето, променливо, дъждовно и хладно, преживявам малка депресия- може би една кутия сладолед, тъжен филм и хубав рев ще оправят нещата. Вие как се борите с лошото настроение?


Както стана ясно вече днес ще си говорим за спиралата на Max Factor 2000 Calories с извитата четка. Обещава ни 300% повече извиване и също така обем.

Цветът е черен, а четката е с косъмчета. Формулата е гъста и тушът е наситен. Намирам по-скоро като недостатък това, че се задържа прекалено много продукт върху четката и е възможно да се получи спластяване на миглите. Придава обем, извиването се запазва, но нещо ми липсва, за да я превърне в любимата ми спирала. Също така не се рони и не се размазва. Премахва се без много излишно търкане с мицеларна вода.

Сравнително доволна съм от ефекта, който дава на миглите ми, но за съжаление има няколко други спирали по-добри от нея, които използвам в момента и тя просто не успя да блесне. За момичета с повече мигли от моите би била отличен избор, но когато имате къси и прави мигли това би била една хубава ежедневна спирала без драматичен ефект.


Съдържание:
Aqua, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Glycol, Stearic Acid, Cera Carnauba, Triethanolamine, Polyvinyl Alcohol, Synthetic Wax, Lecithin, Propylene Carbonate, Oleic Acid, Alcohol Denat., Benzyl Alcohol, Panthenol, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Sodium Laureth-12 Sulfate, Propylparaben, Disodium EDTA, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Simethicone, Potassium Sorbate, EDTA, [+/- Cl 77007, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499]

2 пласта от спиралата Max Factor 2000 Calories
Като заключение ще кажа, че спиралата не е лоша, но не се превърна в must have и едва ли ще я купя отново!

Max Factor 2000 Calories- 9 мл. цена: около 20 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

1 коментара

  1. Ползвала съм тази спирала и са ми останали много добри впечатления от нея, определено е от тези, които бих купила пак. Правеше миглите ми да изглеждат много гъсти и леко удължаваше. Нямам спомен да е сплъстявала.

    ОтговорИзтриване