За какво мечтаеш? | Avon Dreams*

Здравейте!

С представянето на новия парфюм "Dreams" Avon ни предизвикаха да събудим мечтателя в себе си и да споделим нашата най-голяма детска мечта.

Докато всички останали деца се лутаха между популярните по мое време балерина, модел и певица, аз имах една мечта, конкретна, ясна и точна - исках да стана ветеринарен лекар. Мечтата ми беше толкова видима, че изумяваше всички възрастни покрай мен. С течение на времето, годините си минаваха, а аз все повече се отдалечих от тази мечта, докато не се откъснах напълно от нея и тя остана като най-светлия спомен на детството ми. Марак че не я сбъднах само нейното съществуване ми е достатъчно да ме накара да се почувствам добре.

В такива моменти си даваш сметка какво нещо е животът и как неусетно следваш някакъв "предначертан" път. Път, който винаги се надявам да е към по-добро!

А Вие сбъднахте ли детската си мечта?


Ароматът на парфюмът Dreams, който ме отнесе към тези далечни спомени е деликатна комбинация от слива, роза сентифолия и дървесина. Флоралните нотки придават на уханието нежности и романтичност, а кипарисовите допълват аромата като правят парфюма завършен, излъчвайки изтънченост и финес. Изключително женствен и зрял аромат, много подходящ за настъпващия по-топъл сезон. Също така е дълготраен и това, което ми харесва е, че разгръщането на ароматите с времето се усеща. Подходящ е за мечтателки без възрастови ограничения!


Като за финал ще използвам цитата, който Ви споделих няколко дни по-рано, а именно
"Dreams don't work, unless you do!", нещо в което се убеждавам все повече и това ме амбицира, да искам, да се трудя и да влагам всичко от себе си във всичко, с което се захвана!

Кой е вашият най-силно мотивиращ цитат? И не пропускайте да ми споделите и вашата мечта!

P.S. "Ако не знаеш какво искаш да постигнеш след 5 години, то вече си го постигнал!" 

Предизвиквам Ви и вие да напишете мечтата си и заедно след 5 години да си направим равносметка! (записах си датата в календара с напомняне) :D Като капсула на времето за мечти.


Avon Dreams EDP- 50 мл. цена: около 25 лв. + лосион за тяло и спрей дезодорант

Love,
Snejana

*Продуктът е предоставен от PR! Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

2 коментара

  1. "Тайната на щастливия живот е да правиш това, което обичаш...Тайната на успешния живот е да обичаш това, което правиш..." Това любимият ми цитат, който видян преди няколко дни върху магнитче и не можах да подмина :Д. А мечтата ми е след 5 години аз и семействата ми да сме живи и здрави и да съм един успешно практикуващ професията си логопед. На теб пожелавам всичките ти мечти да се превърнат в реалност :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, вярвам, че мечтата ти ще се сбъдне и не само тя! <3

      Изтриване