dm Beauty Academy Box | ново от Maybelline*

Здравейте!

Време е да надникнем в кутията на beauty academy! За втора година ставам част от инициативата на dm, тази година обаче са заложили на по-различна концепция. Бях поканена да тествам няколко нови продукта от Maybelline, а след това да споделя мнение за тях и то да бъде публикувано в месечния журнал на dm, който може да видите --> тук.

До 20-ти Април, може да се възползвате от 25% намаление на марките включени в брошурата, а също така да прочетете какво мислят 6 блогъра, които са тествали продуктите предварително. На 16-ти Април пък е финалът на Конкурса за непрофесионални гримьори, който ще се състои в The Mall, повече подробности, отново в брошурата.


На мен се падна да подложа на тест новите продукти на Maybelline, като Ви пуснах малък таен спойлер, за това което правя още преди месец в Instagram. А в последното ми видео с любими продукти споменах за две неща, които се съдържаха в кутията и вече знаете, че харесва. (видеото тук)

Започвам с основата на всеки грим, а именно фон дьо тена и продуктът, който ме изненада най-много, а именно Super Stay 24Н. - лека, свежа текстура, която придава добро покритие, а също така е подходяща дори за момичета с по-мазна кожа. Финишът е натурален, а трайността е много добра. Това, което харесах най-много във фон дьо тена е това колко лесно се прелива, просто изчезва и оставя кожата с освежен вид, без да изглежда, че имате много грим, но същевременно прикрива доста добре несъвършенствата по-кожата.

Ако сте с кожа като моята, то ще имате нужда и от пудра. Серията Super Stay включва и пудра, най-голямото и предимство е това, че е в много компактна форма, а опаковката е изключително стабилна, усеща се, че няма да имате проблеми с нея, ако я носите в дамската си чанта. Стабилна, с огледало и тампонче, must have през лятото. Формулата е фина и лека, не придава тежест на лицето, а същевременно има доста добро покритие.


Ружът от серията Face Studio в цвят Peach Pop е идеален за топлия сезон. Този тип нюанси придават моментална свежест на лицето. По формула много ми напомня на един руж на Essence. Не е много пигментен, но придава една такава натуралност на лицето, ако някой Ви гледа ще се чуде руж ли има или не. Много лека текстура и изключително красив цвят. Опаковката определено бие по точки за странност, но се свиква. Истината е, че ми трябваха 5 мин. за да осъзная как точно се отваря това чудо.

Преминаваме към очите или по-точно към очната линия. Винаги съм се чудела, защо ги правят с такива странни форми и често Ви казвам, бях сигурна, че с Master Graphic няма да се получи, защото си мислех, че ще може да прави само дебели линии. Не, всъщност е супер удобна, прави всякакви линии, нямате си и представа колко лесно се рисува cat eye с нея- една чертичка и с широката част запълваш, няма по-лесен начин от това. До тук свършват хубавите неща, Maybelline са измислили страхотен писец, но от към формула нещата не ми допадат. Не е достатъчно черна и достатъчно трайна, което е наистина тъжно, защото много ми улесни живота при правенето на опашката на очната линия.


Очите завършваме със спирала. The falsies push up drama е със силиконова четка с къси косъмчета, обещава драматичен обем, изкуствени миги и това, че трябва да са повдигнати. Горе долу съм съгласна с това. Спиралата не е никак лоша, даже с времето започнах да я харесвам повече, въпреки че тушът не беше прекалено мокър дори в самото начало. Придава един приятен ежедневен вид на миглите, липсва драмата. Плюс е това, че не се рони и размазва и е сравнително издържлива на сълзи... пада "красиво", до колкото това е възможно. :D Възможно е да спласти миглите, ако не я нанасяте внимателно. Подходяща е и за долните мигли.

И гримът завършва с червило или по-точно с Vivid matte liquid в цвят berry boost. Прекрасен цвят, няма по-идеален от него за прехода между сезоните, защото едновременно е свеж, но и тъмен. Има син подтон и прави зъбите да изглеждат много бели. Формулата е мусообразна, нанася се много лесно. Трайността е това, което ме изненада най-много. Мога да определя три етапа на Vivid matte liquid. Първият е веднага след нанасяне- финишът не е матов, а е сатетен, даже по-скоро може да се каже, че има блясък. С течение на времето (или след попиване със салфетка) блясъкът пада и остава матов финиш, който избледнява бавно докато не влезе в третата фаза на stain-a. Направо няма махане. Плюс е и това, че не изсушава устните прекалено много и това, че може да се подновява през деня. Определено ми хареса, само ако махнат думата matte, името идеално описва наситения цвят и течната текстура на червилото.
Като заключение ще кажа, че съм много доволна от кутията на beauty academy. Продуктите на Maybelline заслужава да се пробват. Безспорен фаворит ми е фон дьо тенът, успя да ме впечатли!

Пробвали ли сте някой от продуктите? Какви мислите за новите неща на Maybelline?

Love,
Snejana

* Продуктите са предоставени от dm. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

3 коментара

  1. Писах, писах, писах и си затрих коментара :D Со кратце - спиралата е страшен боклук. При мен не просто нямаше драма, не просто не извиваше, тушът окапа като първия сняг в черно половин пас след като нанесох спиралата. Не ми раздели миглите, те продължиха да си стърчат напред as usual (но да кажем, че това не е проблем. Няма спирала, която да е успяла да ги извие досега хаха
    Но да, НЕ я препоръчвам, а моята ще замине в кофата след като някой ден се сдобие с негативното си ревю хахаха
    Иначе, ще пробвам фдт-а, след като ми свърши настоящият. Искам наистина нещо с леко покритие. Сега съм с Avon Ideal flawless,чудничък :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, няма драма, но поне при мен няма окапване :D Покритието на фон дьо тена е по-скоро леко към средно, но седи свежо и не се усеща върху кожата. Харесвам фон дьо тените на Avon така че мога да потърся мостра ;) благодаря за предложението. <3

      Изтриване
  2. Може би,става единствено нанесена в/у друга спирала,иначе така изправя и сплъстява,че ти иде направо в коша да я хвърлиш!(А уж,една от гримьорките каза,че е по добра от lash sensational)!

    ОтговорИзтриване