Първи Впечатления: Essence Lights of Orient Collection* + Video

Здравейте!

Essence успяха да предизвикат фурор с новата си лимитирана колекция - Lights of Orient Collection. Цялата колекция съдържа общо 8 различни неща, като аз имах възможността да тествам 4 от тях и да Ви споделя първите ми впечатления.


Палитра 01 we ♥ arabian nights | цена: 10 лв.
- обикновено не започвам с опаковката, но няма как да не изразя възхищението си на първо място от красивия дизайн в ориенталски стил и второ от качеството на използваните материали. Усеща се стабилна и здрава, дори ако не пишеше Essence никога нямаше да разбера. Има голямо огледало и красив ажурен дизайн, който е семпъл и секси.
- включва общо 6 цвята, всичките имат блясък, като най-малко блестящ е най-тъмният цвят, а най-лъскъв е най-светлият, който е цвят шампанско. Разделени са по двойки. Има два в златистата гама, два в лилавата и два в лилаво-кафявата. Като според мен се е получила една доста подходяща за ежедневието палитра, подходяща за момичета със зелени, кафяви или пъстри очи. Като качество на пигмента, сенките отговарят на цената си. Бих го определила като задоволително добро.


Червило матово в цвят: 02 princess jasmines choice | цена: 5.50 лв.
- когато го получих изобщо бях пропуснала да прочета, че е матово и доста се зарадвах, когато го нанесох за първи път. Плътен цвят, който е тъмен, но не прекалено и спокойно може да се носи през деня. Трайността не е изумителна, формулата е матова, но не изсушава устните.


Татуировки за тяло 01 magic carpet ride | цена: 6.60 лв.
- представляват лепенки за тяло в красиви летни цветове. Общо са 56 татуировки в златисто и тюркоазено. Сестра ми каза, че ще си ги пази, когато отиде на Coachella.


Бронзант Lights of Orient в цвят: 02 oriental beauty | цена: 7.30 лв.
- бронзантът е нещото, което за момента предизвиква най-голяма радост у мен, защото макар и по-тъмният от предлаганите два цвята пасва идеално на моята кожа. Подтонът на бронзиращата пудра е идеален за контуриране, изобщо не е оранжев. Като формула изключително мека и пигментна пудра, която се прелива много лесно. Качеството е отлично и дори се разпрашава, което е характерно за по-скъпите продукти. Бронзиращата пудра е матова, а в центъра и има хайлайтър в златист цвят, който е идентичен с прословутия Bella's Secret от една друга лимитирана колекция на марката. Може да се смесят, но аз предпочитам да ги нанасям по отделно.

снимките са без база!
Като заключение ще кажа, че от всичко пробвано до тук колекцията успя да предизвика интереса ми и определено ще пробвам и други неща. Палитрата е много красива, а ако харесвате подобни цветове, то тя е задължителна за вас. Бронзантът е това, което е ме впечатли особено много, защото цветът е идеален за конуриране, като се има предвид, че аз дори пробвах по-тъмния цвят. Червилото не е must have, цветът 02 princess jasmines choice е това, което ми харесва най-много. Татуировките за тяло са с идеални цветове за лятото, но аз вече съм стара за тях :D

Не пропускайте да видите продуктите в действие! Снимка на грима --> тук.


Essence Lights of Orient Collection- цени на цялата колекция може да видите тук.
(вече може да откриете серията в търговската мрежа)

Love,
Snejana

*Продуктите са предоставени от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

3 коментара

  1. Бих си купила бронзанта и палитрата,но ги няма все още!

    ОтговорИзтриване
  2. Сенките ми се струват интересни :) Ще ги потърся!

    ОтговорИзтриване
  3. Опаковката на сенките наистина е уау.

    ОтговорИзтриване