"Аз не пазарувам вече" Haul

Здравейте!

Последните няколко месеца съм включила "ултра икономичния" режим и мантрата, която си повтарям всеки ден е "не се нуждаеш от повече козметика, не се нуждаеш от повече козметика"... и да Ви кажа, макар че на снимката има доста неща, аз съм сравнително доволна от себе си. Като знам какво е било преди сега си е направо нищо, а и трябва да добавя, че банът, който си бях наложила не засягаше нещата от първа необходимост и така накрая излиза, че аз съм си купила само два фон дьо тена, ама като сложим и огромното намаление, с което си ги взех, то това си е чиста печалба...

Имам талант да се оправдавам за такива неща, ще ми го признаете! Който не може с удоволствие съм готова да съдействам с готови фрази :D


Небрежният ми шопинг започна само с най-необходимото, което обхващаше като времетране- 1 час за избор на дезодорант, 1 час изобор на околоочен крем, 1 час излагации в Лили и няколко чака онлайн шопинг и още толкова за проверка и изобор на витамините... и на това ако не му се вика качествен подбор!

Няма да карам по хронологичен ред, че този "аз не пазарувам вече" haul се разточи доста през последния месец и половина и дори за някои неща вече има ревю в блога.

Ще започна именно с него. Става въпрос за дезодоранта против неприятна миризма на Lavilin Bio и ще си спестя излишното писане с един линк към ревюто --> тук, и кратката добавка, че определено трябва да го прочетете ако си търсите нов дезодорант без алуминий и парабени.

От всичко на снимката за щастие имам само три продукта, които за мен са по-скоро в категорията неуспешни, като това в никакъв случай не значи ужасни или че не ми харесват, но просто нещо им липсва да са ми любими. Първият е "серумът" на Bilka с бяло грозде. Моите представи за серум определено се разминават с тези на Bilka, но пък имам приятен, лек и хидратираш крем, които обаче не бих купила пак, а за опаковката си от 25 мл. май ще свърша много скоро. От 25 мл. серум скачам в дълбокото с 40 мл. крем за околоочния контур. И да и на вас в първия момент това Ви се стори добре, нали? Ама като се замислиш за колко време изхабяваш 15 мл. крем и как имаш само 6 месеца за този нещата вече не изглеждат така положително като в началото. А най-лошото е, че имам 40 мл. крем, който не харесвам. Не е лош, но както вече казах нещо не му стига, но ревю ще има по натам, имам цели 40 мл. за изразходване. Последното нещо, което не ме спечели е тоникът за лице с цинк на Mixa. Ами, какво да Ви кажа, пак нещо не ме кефи, казано с други думи. Не е моят тоник просто. Нищо му няма, но не е и да съм в екстаз от него.

Продължавам се нещо, което отлагах от доста време, а именно нова глава за четката ми за лице. Нямате си на идея колко трудно се оказа всъщност да намеря резервни части за четката. Извадих късмет, че намерих, точно когато се бях отказала от това.

Доживях и намаление на четки в Lollipop Cosmetics, аз харесвам техните четки и въпреки че правят доста добри намаления, четките рядко са включени в тях. За това този път се възползвах, като преди да поръчам бях поставила сама на себе си едно изискване - 3 нови четки, само когато 5 други си намерят нови собственици. Е... любовта изискава жертви!

За две неща в днешния haul не се колебах изобщо. Първото е шампоанът на Dove за боядисана коса, харесвам много нещата на Dove за коса, така че какво друго да кажа, че освен, че ми харесва и нямам забележки. Другото е основата за сенки на Catrice Prime&Fine- бях и "хвърлила око" още преди 4-5 месеца, но се мъчих до последно с предишната преди да я пратя при празните опаковки. Мога да издам това, че тази определено си заслужава!

И сега преминавам към най-сладката част, а именно нещата купени с огромно намаление. Като продукт на консуматорското общество направо се побърквам при вида на надпис "Намаление" и въпреки че нямах нужда от цели два нови фон дьо тена към другите 1000, които имам аз си ги взех. И.... изобщо не съжалявам, защото и двата са чудесни! Revlon Colorstay за мазна кожа е класика в жанра и определено има защо- на кратко казано: направо е бетон, идеален е за моята кожа и изглежда перфектно през целия ден. Въпреки че бях впечатлена от Lóreal преди да пробвам този на Revlon дори той бледнее пред него. А за Lóreal-ския какво да кажа, прекрасен е, макар че е с доста високо покритие сравнен с този на Revlon не изглежда толкова стабилен. Ако трябва да избирам между двата бих се спряла на първия.

Намалени бяха и витамините за коса, кожа и нокти на Мерц, като се спрях на тях, защото марката ми е позната и исках да изпробвам нещо, което е познато на пазара.

Последното нещо в този haul отново е подтикнато от 40% намаление, но и от нуждата ми от нов коректор. За новия коректор на Bourjois не мога да говоря много, защото все още не съм го тествала както си му е реда. Мненията за него са противеречиви, така че се надявам на мен да ми хареса. Води се хидрариращ коректор за зоната под очите и има свеж аромат.

Като заключение от шопинга в последните месеци мога да кажа, че аз определено имам проблем, но "споделен грях е половин грях" така че надявам се да не ме съдите много строго!

А Вие какво си купихте последно?

Love,
Snejana

You May Also Like

10 коментара

  1. Ще има ли ревю на ревлонския фон дьо тен? Какъв цвят избра?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще има. На втория се спрях 180 sand beige, buff ми беше прекалено светъл, този е идеален. :)

      Изтриване
    2. Мерси за ревюто! Много ми помогна в избора на фдт и цвят! :)

      Изтриване
  2. Colorstay е страхотен, за съжаление цветът, който мисля, че е моят го има само в интернет и в периода, когато не можех да пазарувам през интернет трябваше да се задоволя с Buff, който вече е видимо по - тъмен от лицето ми. Но е бетон, единственият продукт, който може да матира така, поне за мен.

    Купих си 6 miracle oil essence на Шварцкопф, дано ми помогне.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леле явно си с цвят на хартия, респект :D а дори и в интернет ли не може да си намериш подходящ цвят? H&M имат много светъл фон дьо тен, но пък не го знам като трайност как ще е. :)

      Изтриване
    2. Има откъде да се намери, за съжаление разбрах след като си взех втората опаковка. Ще проверя и тези на H&M:)

      Изтриване
  3. Мерц специал ползвах преди години и ми се отразяваха добре.
    Последната ми покупка е втора електрическа четка за лице, ама се оправдавам с наближаващия ми рожден ден :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм останала с добри впечатления от Мерц. Каква четка си купи сега? :)

      Изтриване
    2. Сега реших да пробвам Magnitone - да има разнообразие :)

      Изтриване
  4. И аз си взех основата на Catrice и от първата употреба много ми допадна.

    Имаш покана да се включиш в тага, ако желаеш - http://vsichkozaneq.blogspot.bg/2016/05/25.html

    ОтговорИзтриване