Review: Vital Concept | WoW витамини **

Здравейте!

Имам си едно странно занимание от време на време, за което едва ли съм Ви споделяла, а именно да разглеждам и сравнявам витамини и хранителни добавки. Аз съм верен последовател на тезата, че "без допълнителен прием на витамини, няма как иначе да си набавим всичко необходимо от храната", особено ако като мен карате на сравнително еднообразно меню всеки ден, в което липсват много от основните хранителни групи.

Имам наследствена предразположеност към чупливи нокти, кожата ми е мазна, но успявам да държа под контрол проблемността, а пък косата изобщо не я жаля. И приема на подобни витамини се е превърнал в традиция.

За пиенето на витамини мога да кажа само, че според мен, красотата наистина идва от вътре и винаги когато имам някакъв външен проблем се опитвам да разбера какво се случва вътрешно. Предпочитам витамини насочени точно към кожата, косата и ноктите (но естествено действащи на много други нива) за това и избрах да тествам точно WoW витамините на Vital Concept, защото в тази сфера имам най-голям опит. Правя си няколко пъти в годината "зареждане" с витамини и без изобщо да преувеличавам ефектът е видим, а според мен и вие го забелязвате във видеата ми.

Ноктите ми не се чупят, достатъчно твърди са да могат да се оформят в маникюр, кожата ми все по-рядко има проблеми, а косата запазва блясъка си дори и при топлинно третиране 2-3 пъти в седмицата.


Основните съставки във витамините WoW на Vital Concept са:
ликопен- което е антиоксидант.
алое вера- регенеративните процеси на клетките и тъканите. Има хипоалергично действие и облекчава множество кожни болести, сухата и белеща се кожа, дерматита, акнето, псориазиса, пърхота и чувствителния скалп. Алое вера дава на кожните клетки повече кислород и укрепва тъканите, подобрява еластичността на клетките и помага за по-добро хидратиране на кожата. То има благотворен и живителен ефект върху скалпа и е добро за възстановяване и поддържане на здрава и красива коса.
хиалуронова киселина- има хидратиращо действие и отговаря за еласичността на кожата и косата.
витамини от B групата- имат голямо влияние върху цялото тяло, косата, кожата и нервната система. Ако косата Ви е суха и се накъсва лесно, може би Ви липсва точно витамин от B комплекса.
фолиева киселина- или витамин B9, изключително важен витамин за женското здраве.
биотин- или витамин B7, отново много важен витамин за ноктите. Участва в синтеза на мастните клетки. Поддържа нивото на триглицеридите в кръвта.

+ други витамини, микроелементи и екстракти от растения.

Харесвам тези витамини, защото предлагат едно голямо разнообразие от съствки, които действат върху целия организъм и са полезни не само за кожата, косата и ноктите. Опаковката е 60 капсули, като се приемат по 2 на ден в продължение на 30 дни. Ефектът не е видим веднага, защото е необходимо натрупване на съставките в организма, но определено към края на месеца, може да забележите това, че ноктите Ви вече не се огъват. За мен това е голяма работа, защото скоро не ми се е чупил нокът, а преди беше буквално ежедневие, същото се отнася и за цепенето им.

Единственото, което намирам като недостатък е ароматът им, малко е гаден, но пък ги лапвам бързо и ги гълтам с голяма чаша вода, така че не е болка за умиране.


Съставки: 
екстракт от зелен чай (50% полифеноли), обвивка на капсулата: хидроксипропил метилцелулоза (растителна), L-цистеин хидрохлорид монохидрат, L-метионин, екстракт от каму-каму (25% витамин C), мангостин на прах, морски зърнастец на прах, краставица на прах, аскорбинова киселина, хиалуронова киселина на прах, обезмаслено ленено семе, ликопен, екстракт от невен (10% лутеин, 1% зеаксантин), екстракт от касис (7% антоцианини), коензим Q10, d-алфа-токоферил ацетат, цинков карбонат, алое вера на прах 200:1, никотинамид, калциев D-пантотенат, цианокобаламин манитол, холекалциферол, пиридоксин хидрохлорид, тиамин, рибофлавин, фолиева киселина, биотин.

Препоръчителен прием: 2 капсули дневно с много течности.
Съдържание на една опаковка: 60 растителни капсули
Тегло: 46,5 грама
Освен всички съставки е важно да се спомене, че няма GMO. Vegan са и също така нямат глутен и млечни продукти в тях.


Като заключение ще кажа, че харесвам витамините на Vital Concept, харесва ми това, че има богато разнообразие от съставки, това че няма GMO и това, че марката предлага голяма продуктова гама от витамини и хранителни добавки, които може да разгледате на сайта им --> тук.

Vital Concept | WoW витамини- 60 таблетки цена: 29,53 лв.

Вие пиете ли някакви витамини / хранителни добавки в момента? И какво всъщност мислите за приема им?

Love,
Snejana

* Продуктът е предоставен от Vital Concept. Мнението ми за него е на базата на личния ми опит и е напълно откровено.
**Публикацията е спонсорирана!

You May Also Like

3 коментара

  1. Не е вярно, че няма как да се набавят необходимите витамини и минерали без добавки. Повечето такива добавки имат "страхотен плацебо" ефект върху здрави хора. Коензим Q10, специално, е напълно безполезен приет орално и няма абсолютно никакъв ефект.

    Диетата ми е общо взето е една и съща, и в хладилника ми се намират почти еднакви продукти във всяко едно време и всички показатели са ми в нормата без да взимам каквито и да е добавки. Но и да взимах, не бих дала 30 лева за добавка, при положение, че със същите витамини и минерали (без тези, които така или иначе не са доказани, че са ефективни) се намират добавки за по 4-5 евро в аптеката.

    Научна статия за добавките:
    http://annals.org/article.aspx?articleid=1789253

    ОтговорИзтриване
  2. Изобщо няма никакъв ефект, втора опаковка почнах, но ни коса, ни нокти, нищо. Защо лъжат хората не знам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би съставките, които съдържат витамините не са тези, които ви липсват. Аз виждам ефект дори още преди да съм изпила цялата опаковка. Поради каква причина започнахте приема им?

      Изтриване