Top 3 Foundations for Oily Skin | Топ 3 фон дьо тена за мазна кожа

Здравейте!

На някаква фон дьо тенена вълна съм и съм страшно доволна от последните попълнения в колекцията ми. В публикацията днес събрах трите най-добри фон дьо тена за мазна кожа, които съм пробвала до момента. Основният проблем, които според мен имат всички момичета (с мазна кожа) с фон дьо тена си е това, че трайността е само до обяд, а в края на работния ден всичко е толкова размазано, че дори не знеш как да закрепиш положението докато си отидеш до вкъщи.

С тези три фон дьо тена може да забравите за проверките на грима и попиването на излишния себум във всяка почивка, защото не само издържат цял ден, но дори изглеждат все по-добре с напредването на деня.

Ако от трите трябва да избера само един, то най-вероятно би бил Revlon Colorstay заради това, че се доближава до качествата на Lancome, а е на цената на Lóreal. И за трите фон дьо тена ще има самостоятелни по-детайлни ревюта!


Lancome Teint Idole Ultra 24 - SPF 15 | 30 мл. цена: около 70 лв.

  • формула: кремообразна, суха, оставя пудрен-сатенен финиш.
  • трайност: над 12 часа без корекции.
- кремообразна текстура, която застава на лицето като втора кожа и изглжеда така сякаш нямате нищо на лицето си. Дава сатенен финиш, не прави лицето ултра матово. Това се запазва през целия ден и не избледнява, не се cake-ва, не пада ружът, не става по-мазно. Както излезете сутринта, така ще се приберете и вечерта. Идеален за пред камера, кожата изглежда съвършена. Използвам го без пудра или с нещо не по-силно от Mac Mineralize Skinfinish.


Revlon Colorstay - SPF 15 | 30 мл. цена: около 23 лв.
  • формула: кремообразна, течна, матов финиш.
  • трайност: над10 часа без корекции, а след това има нужда само от попиване на себума.
- лека текстура, може направо да забравите, че имате нещо на лицето си. Изглежда добре при продължително носене. Няма да има проблем след работа да отидете направо на вечеря без да отделите време на грима си, може би ще се наложи чак преди десерта да попиете излишния себум, но фон дьо тенаът няма да е мръднал. Ружът Ви ще си бъде на мястото, а кожата ще има естествено сияние, което не изглежда супер мазно и не изтъква сухите участъци по кожата, ако имате такива. Може да се използва и без пудра, но аз го фиксирам с Mac Mineralize Skinfinish.

Lóreal Infallible 24H-Matte | 35 мл. цена: около 20 лв.
  • формула: течна, флуидна, пудрен финиш.
  • трайност: над 8 часа, след това трудно подлежи на корекции.
- лека текстура, която не се усеща върху кожата, разнася се лесно и оставя кожата matte but not flat. Изглежда отлично един пълен работен ден, но ако след това имате някакъв ангажимент ще се наложи да го пооправите малко повече от предишния споменат. Ружът Ви може да е поизбледнял, а фон дьо тенът да се е cake-нал малко, ако имате някакви по-сухи участъци. Предпочитам да го фиксирам с пудра, най-често тази на Aura или с тази на Bourjois


Кой е любимият Ви фон дьо тен за мазна кожа?

Love,
Snejana

You May Also Like

9 коментара

  1. Ревлонския - качествен, с тонове за много бели кожи, изпълнява обещаното.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз залагам на Ревлон от години. В момента дори е намален в Лили и струва 14,90лв.

    ОтговорИзтриване
  3. Макар да го ползвам от скоро и да не съм го тествала в летните жеги съм много приятно изненадана от трайността на Facefinity на Max Factor. Издържа цял ден и чак вечер забелязвам известно омазняване в Т-зоната (с други фдт това се случва след няколко часа). Иначе фдт на Лореал е и мой любимец :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Max Factor имат добри продукти за мазна кожа, само някак цената на марката ми е странно висока, в Америка е по и аз не знам как да го обясня, но тук е на една цена с Loreal и Revlon и може би това до голяма степен ме спира да им пробвам продуктите. Не знам дали нещо разбра от лошото ми обяснение :D

      Изтриване
    2. Чувствам се длъжна да напиша update на този си коментар, защото ще се чувствам гузна, ако ти или някой друг си купи фон дьо тена на Max Factor заради моя коментар. Оказа се, че при мен подчертава порите без значение с какво го нанеса. Което го превръща в разочарование за мен въпреки трайността му.

      Изтриване
  4. Любимият ми и най-доволна сам от този на Revlon Colorstay - SPF 15 | в цвят 240 Medium Beige 😍❤😍❤😍❤😍😊😉

    ОтговорИзтриване
  5. Revlon Colorstay и на мен ми е фаворит! Има нюанс който ми пасва идеално, с точния подтон и за лято и за зима и стои естествено,не е прекалено тежък, просто идеално попадение ми е! От както го отрих даже не искам да пробвам друг, понеже с този се сработваме перфектно! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен сега ми е малко тъмен и го смесвам с кремообразния бронзант на Bourjois. Но като цяло го пазя за специални случаи. Радвам се, че си открила любимият си фон дьо тен. :)

      Изтриване
  6. Искам да си взема на Lancome 025 номер но незнам дали е подходящия номер.Аз използвам само натурално бежаво а всички цветове на Lancome или са леко розови или оранжавеят моля за съвет кой отговаря нанатурално бежаво

    ОтговорИзтриване