June Favourites / 2016 + Video

Здравейте!

Юли е и е време да започвам да правя списък с коледните подаръци... да, на мен само един коледен месец не ми стига и взех решение, че ще започна с празнуването, украсата, музиката и вкусотиите още през Ноември. (Така че сега е добър момент за мислене на подаръци). Няма лошо, има и още по-луди хора от мен, които имат коледна украса през цялата година, предвиждам, че след около 20 години с това темпо на вманиачаване и аз ще стана като тях.

Но на кой му се мисли за Коледа, когато на вън е 100 градуса, а аз не спирам да се оплаквам от жегата. Имам цяло видео за това --> тук, е и как си правя косата, но то това като че ли остана на заден план.

Таз месечните ми любимци се получиха доста странно, не беше планирано да са в един цвят, но пък не мога да отрека, че се получи повече от добре. Някак си морско и приятно ми става само като ги гледам сложени на едно място.


Започвам с маската за дълбоко почистване на кожата с арктически торф на Lumene. Марката е финландска и от сега Ви казвам, че ще чувате за нея все по-често и то не само заради това, че любимият ми пилот от Формула 1 е финландец и имам топли чувства към тази иначе студена страна, но просто защото нещата им са супер готини и нямам търпение да пробва още 2 неща, които съм си набелязала преди около 6 месеца. Харесвам маската заради това, че не само почиства кожата, но и лекува пъпките, а това че се мие супер лесно е голям бонус.

Следващото нещо е ментово-тюркоазената гама е самобръсначката с алое вера на Wilkonson, която беше огромна изненада. Ако Ви трябва самобръзначка за големи зони, не сте фен на гелове и кремове и искате всичко на едно - бързо, лесно и удобно, то това е идеално решение за вас.

Не знам как се получава, но зимата никак не ми е до масла, имам си теория, че целулитеното ми дупе някак ме амбицира повече да се "вендузя", а за вендузата ми трябва масло и за това така съм се пристрастла, но това че изразходих 2 бутилки за 2 месеца мисля, че е показателно за това на каква маслена вълна се намирам в момента. Сега използвам маслото от спа серията на Douglas. Опаковките са супер луксозни, а ароматите са много летни, така че хвърлете им един поглед.

Бях в търсене на серум за лице доста дълго време. Моите изисквания са безкрайни и това да си купувам козметика понякога е много бавен процес. Съвсем случайно едно намаление ми привлече вниманието и си казах: "какво пък, нищо не губя поне е намалено" и така си взех серума на BioKarite с алое вера. Води се хидратиращ, има (близо) 45% био съставки и към 90 и няколко % натурални. За мазна кожа може да се използва и самостоятелно през лятото, но при друга ще трябва и крем. Харесва ми как мирише и това, че не лепне. Освежава кожата и се усеща като глътка вода с алое вера за кожата.

И накрая, но не и на последно място е ставащата все по притеснителна моя мания по хайлайтърите... преди използвах само един, а сега ги комбинирам и все не ми е достатъчно сияещо и искам и още и още. И на това ако не кажем, че е психическо разстроиство, то на кое? Започнах да използвам сенките на Kiko номер 1 като кремообразен хайлайтър и вършат отлична работа. Когато нямам грим обикновено си слагам само от тях, за да изглежда лицето ми по-сияещо (strobing техниката) а когато съм с full face ги използвам като основа за прахообразния хайлайтър. Само като се сетя за това, че до скоро изобщо избягвах тези продукти, ми става едно такова неблестящо!


На кратко какво още може да видите в клипа - 3 книги и 3 филма, да, този месец има и филми. Книгите са "за всеки по нещо", има една лека, една за финанси и една за феминистки настроените от вас. Филмите пък са на една тематика, което се оказа по-странно и от това, че козметиката ми този месец е в едни цвят.

Кои бяха вашите най-любими продукти през Юни? И има ли други като мен, които броят дните до Коледа?

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара