Perfect Body | без стрии и целулит

Здравейте!

Есента дойде (даже все повече прилича на зима), но с нея не трябва да даваме начало на "мързеливия сезон", или поне аз не бих повторила тази грешка отново. Миналата година много усилено работех за това да се отърва от целулита и за щастие до голяма степен успях. Но със захлаждането на времето оставих процедурите на страна и накрая изобщо спрях да ги правя. И резултатът тази година беше на лице, бях се върнала там, от където стартирах и трябваше да започна всичко от начало.

А всяко ново начало е най-трудното, особено когато става въпрос за борбата с целулита, а за стриите си е направо отчайваща работа. За това сега, макар и да не правя долната процедура всеки ден, се старая да е поне 1-2 пъти в седмицата, а през останалите дни използвам някакъв антицелулитен крем.

Сега обаче ще Ви разкрия трите стъпки, които следвам, за да премахна целулита и стриите (до колкото може). Защото хубавото дупе си е за вас, а не за мнението на хората. За това не се отпускайте цяла зима и напролет да се чудите как да се отървете от него.


Стъпка 1:
първата стъпка е добре познатият dry brushing, за който сте ме чували да говоря много пъти. За него Ви трябва четка за тяло и това е стъпката, която се прави преди баня, защото останалите две са след. Може да прочетете по-подробно за това точно как се прави --> тук.

Стъпка 2:
втората стъпка се прави веднага след баня, докато тялото е още топло. При нея използвам антицелулитен гел. На пазара има различни видове - със загряващ или с охлаждащ ефект, но лично за мен първият вид е много по-ефективен. Гелът, от който съм останала най-доволна до сега е дренажният гел на Bioten. Нанасям го в зоните, които имат нужда и правя масаж с ръце, докато не попие. Няколко минути след това се усеща затопляне и кожата почервенява. Не бих го определила като болезнено, даже е приятно да знаеш, че има някакъв ефект. Друг гел, които ми е направил добро впечатление е този на Avon.

Стъпка 3:
третата стъпка е и основна. При нея използвам масажна вендуза, а целият процес на кратко го наричам - вендузинг. :D Та за вендузинга освен вендуза ще Ви трябва и някакво масло, не съм включила никакво конкретно, защото общо взето и най-обикновено бебешко олио ще Ви свърши работа. Не съм пробвала сама с масло и олио за готвене по простата причина, че според мен ще попият много бавно. Намазвам с маслото общо взето същите зони, на които преди това съм нанесла антицелулитния гел (най-често изчаквам 1-2 мин. гела да затопли тялото и веднага нанасям и маслото). Вендузата залепва за кожата на принципа на вакуума. Бях чела, че е добре да се движи само в посока нагоре, по потока на лимфната течност, но това доста би удължило процедурата и аз лично не го правя. Действа изключително добре само за няколко седмици целулита видимо намалява, използвам вендузата и върху корема и паласките, като за тях действа направо магически. В началото ще Ви боли, ако това е така, то това са местата, на които трябва да обърнете май много внимание, щом болката намалее значи целулита е започнал да се разгражда.

След процедурата се чувствате много добре, първо защото правите нещо за себе си, а след това тези три стъпки са си вид домашно СПА и действат доста релаксиращо.


Повече за гела на Bioten:

Съдържание: AQUA, GLYCERIN, SODIUM CARBOMER, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PIPER NIGRUM OIL, CHONDRUS CRISPUS, PARFUM, SORBITOL, MANNITOL, TOCOPHEROL, HYDROLYZED ACTIN, PAULLINIA CUPANA SEED EXTRACT, GLUCOSAMINE HCI, SODIUM GLUCONATE, CALCIUM GLUCONATE, ISOPROPYL MYRISTATE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TETRASODIUM EDTA, DMDM HYDANTOIN, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, GERANIOL, METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRAL, COUMARIN, EUGENOL, CI 14720.

- съдържа гуарана, морски водорасли и червен пипер. Гуараната има 2-3 пъти повече кофейн от кафето и чая, морските водорасли въздействат върху мастните депа, а червеният пипер помага за подобряването на миркоциркулацията на кожата.

Като заключение ще кажа, че това е моят режим и е най-доброто, което съм открила до сега. Продуктите работят идеално заедно, а резултатите са видими. Не става за един ден и трябва постоянство, но започнеш ли веднъж ще става само по-лесно (и безболезнено).

Тук може да прочетете мнението ми за последните два крема, които използвах като поддържаща грижа:
Lierac Body Slim MINCEUR GLOBALE и Elancyl Slim Design 

Четка от естествен косъм за тяло- има различни марки. цена: около 20 лв.
Bioten cellufight anticellulite drainage gel- 200 мл. цена: около 7 лв.
вендуза (продават се по 2) цена: около 10 лв.

A Вие имате ли си антицелулитен режим?

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. И аз се сдобих с вендузки и ги ползвам, когаго не ме домързи. Към тях добавям почти редовен масаж под душа с кафе и след душа с антицелулитен крем и масажор. Не съм мерила загубила ли съм сантиметри и колко точно се е изчистила кожата, но по бедрата определено изглежда добре. Трябва да наблегна обаче и аз на корема и паласките, че там има какво да се желае.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дори и да почне да те мързи, предполагам, че ще стане след като видиш резултатите не спирай да използваш някакъв крем против целулит, почини си така 1-2 месеца и после пак малко с вендузата. Това е най-добрата комбинация. :)

      Изтриване
  2. Снежи,от къде да си намеря вендузи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напиши силиконова вендуза в google и трябва да ти излязат различни места. Иначе скоро не съм виждала в някой конкретен магазин. Може би Елитис или някой квартален. :)

      Изтриване