неделя, 11 декември 2016 г.

PR packaging unboxing | Part 6

Здравейте!

Неделя е или поне беше, защото вече денят мина. Как може да познаете, че е почивен ден? Ако съседът Ви дупчи, тропа или пробива нещо, то със сигурност е неделя сутрин. До голяма степен това, което ме дразни най-много е, че не знам какво прави и умирам от любопитство да разбера. Понякога ми се иска да се кача и да го гледам какво прави, защото аз си го представям как цялата му стена е на дупки и нито една стена не е била там, където архитектът я е поставил.


Другото нещо, по което разбирам, че е неделя е времето за писане в блога. Днес ще Ви споделя час от PR-ските пратки от предишните два месеца.

Първата от тях е от Essenca и няколко нещица от последните им две лимитирани колекции. Като това, че пускат подобни неща няма как да не ме радва, но до голяма степен ентусиазмът ми умира от това, че ги зареждат само на едно единствено място в България и на едно място online. Щеше да е добре да ги има на повече места.


След едно събитие на Vichy си тръгнах с подарък нощен гел-крем от серията Idealia. Аз не съм особено голям почитател на серията, не харесвам дневния крем, както и серума, но Skin Sleep много ми допада. Харесва ми това, че кожата ми е мека на сутринта, но не е мазна. Може да видите зимната ми грижа за кожата --> тук.


La Roche Posay следва добрите маркетинг практики и в последно време имат отлични кампании, в които позволяват на клиентите си да получат повече за парите си. Мострени кутии, с които да избереш правилния за кожата си продукт или пък добавка кутия с голям брой делукс продукти определено привлича клиентите. Само мога да им кажа браво и да се надявам, че ще ставаме свидетели на все повече подобни кампании, които позволяват човек да тества преди на купи.


Специална кампания на Nivea за подпомагане на SOS Детски селища България- 30 ст. от всеки крем, който е в подкрепа на кампанията ще отиде за децата от SOS Детски селища България. Част от кампанията беше и публикуването на книжка с кратки детски приказки, защото децата нямат само нужда от пари, а и от грижи и внимание. Страхотна инициатива, идеята с приказките много ми хареса, добре е, че големите брандове застават зад такива локални каузи в България.


Нови колекция червени червила от Bourjois, в която всеки може да открие своя перфектен червен цвят. Както знаете за всеки си има идеално червено червило, така че ако мислите, че на вас подобни цветове не Ви отиват, то най-вероятно просто не сте попаднали на идеалния нюанс. Аз се харесвам с малко по-тъмни червени цветове.


Lollipop Cosmetics имат цяла нова празнична колекция, която продължава да расте с всеки изминал ден. Освен много красиви палитри със сенки за очи има и нови продукти за лице. Хайлайтърът Galaxy Glow попада сред любимите ми продукти вече няколко пъти, наистина много добър хайлайтър, дубликат на The Balm - Mery Lou. Другите неща са бронзант и контурираща пудра, които макар, че изглеждат тъмни се преливат като магия. Скоро ще има и видео за тях. И последното нещо е палитра с червила, която е много красива, но не е нещо, което ще използвам всеки ден.


Нов парфюм от Tommy Hilfiger съвместно с Джиджи Хадид, която тази година бележи навсякъде. Не без причинно стана и модел на годината. Парфюмът е неописуем. Със сигурност първото, което изниква в главата ми е странен. След това е тревист, мирише на зелено и свежо, като на окосена трева, усеща се още зелена круша, жасмин и кашмир.


Няколко нови неща и от Douglas. Контуриращата палитра е идеална за всеки, които иска да има всичко на едно място. Може да намерите в нея две матови хайлайт пудри и една с блясък, която дава прекрасен мокър ефект на лицето. Бронзиращите са малко тъмни, но пък се преливат много добре. Има две с топъл под тон и една със студен. Маслото за устни ми се превърна в любимо, до голяма степен заради това, че е много приятно за носене и лесно за нанасяне, а сенките са направо магически, идеални за празниците, защото са като пресован пигмент.


Llums е козметичната марка на дрогерии Лили. Голяма част от продуктите са произведени в Испания, като качеството е средна работа, като за ниските си цени. Изключително доволна съм от сенките за очи, изненадващо пигментни са. Моливът не ми хареса, защото има твърде едри частички брокат, а червилото просто не е моя цвят, много пепеляво е и изглеждам малко странно с него, по-подходящо е ако сте със студен под тон на кожата.


За маските на Loreal вече говорих по-подробно. Може да видите ревюто им --> тук. Предлагат интересна #multimasking концепция, в която с трите маски да покрият основните проблеми на кожата. Има почистваща маска с евкалипт за премахване на замърсяването по кожата. Ексфолираща, която ми е личен фаворит с червена глина и кайсиеви костилки и третата, която по мои наблюдения е харесвана от всеки е детоксикираща с активен въглен, която има освежаващо действие и е подходяща за всеки тип кожа.


Tова е от PR-ската ми кутия за предишните месеци, надявам се да успея да публикувам и 7-ма част до края на годината, за да мога да започна на чисто 2017 от към разопаковане на пратки.

Благодаря от все сърце на всички за продуктите и на всичките си читатели, защото тези неща ги получавам заради вас! <3

Love,
Snejana

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...