Коледна колекция на Yves Rocher | 2016*

Здравейте!

Много обичам, когато фирмите пускат коледни колекции и съм сигурна, че не съм само аз. Миналата година толкова прекалих с коледните лосиони и душ гелове, че ги използвах до май.

Едни сред най-любимите ми продукти за тяло са на Yves Rocher. Обожавам душ гела с макадамия и този с грейпфрут, а най-много харесвам коледните им продукти. Миналата година любимите ми аромати бяха шоколадовия с малини и ванилията с подправки, а тази година дори не мога да избера.

Стигнах до заключение, че е най-добре да се комбинират или пък да си изберете любим аромат и да го вземете по изгодно в подаръчен комплект. Вече изразходих една опаковка душ гел с аромат на боровинка, истинско удоволствие е да използваш нещо с толкова празничен аромат. Харесва ми много и за сапун за ръце и балсам за устни. Усеща се червената боровинка, леко кисела и много автентична като аромат. Бадем почти не усещам.


Ароматът на мандарина и канела ми допада за душ гел и крем за ръце, най-вече за крем за ръце. Опияняващ аромат, интересно е това, че когато в магазина си избирах крем за ръце се спрях на какао и круша, а този с мандарината не ми направи впечатления, но след като се намазах с него, беше като магия. Харесвам продуктите на Yves Rocher точно заради това, че ароматите са много автентични и се усещат различни техни нюанси. Свещта с аромат на мандарина и канела има много силен, чак неприятен аромат, без да е запалена, но когато се запали гори добре и ароматът не е толкова концентриран, много е празничен и изпълва цялата стая.

Третият аромат от серията е на какао и круша. Много сладък, какаов и леко горчив.  Като се намажеш с лосиона за тяло с този аромат буквално мириша на шоколадов сладкиш. Кожата е кадифено мека и има съвсем лек блясък. Спреят за тяло от друга страна аз използвам като добавка към парфюма, който използвам в момента или като ароматизатор за стая. Непрекъснато пръскам с него на ляво и дясно из къщи, пък може някой да вземе да се излъже, че съм пекла шоколадов сладкиш у дома.

От празничната серия има и ексфолианти за тяло, които все още не съм пробвала. Мисля, че ароматът с червена боровинка и бадем би бил идеален за тази цел.


тоалетна вода 100 гр. цена: 14.90 лв.
душ гел- 200 мл. цена: 4.90 лв.
балсам за устни цена: 4.50 лв.
крем за ръце 75 мл. цена: 6.90 лв.
сапун за ръце: 190 мл. цена: 5.90 лв.
лосион за тяло 200 мл. цена: 6.50 лв.
свещ- 70 гр. цена: 10.90 лв.
ексфолиант за лято- 200 мл. цена: 6.90 лв.

Кой е любимият Ви аромат?

Love,
Snejana

*част от продуктите са предоствени от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

2 коментара

  1. Ох, тази колекция е толкова прекрасна! Много много усилия ми отнема да не си я взема абсолютно цялата тази година. Влюбих се в свещта с круша и какао, обаче 12€ за този грамаж ми идват малко в повече, та ще се надявам да останат бройки януари и да я намалят малко. Цялата колекция с круша е толкова невероятна! Yves Rocher не знам как са го доизпипали така този аромат, но на наскоро открих един йогурт, който има абсолютно същия вкус като колекцията и се пристрастих и към него за максимум pear mode. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леле как може да е 12 евро, радвам се, че тук цените не са същите, но в лева. То да я поръчаш от тук и да ти я пратят във Франция ще излезе по-евтино.

      Изтриване